webtech notebook - hvor er hjemmesiden?
Fra : Peter T.

Dato : 16-12-01 11:03

Jeg er blevet tilbudt en billig webtech og leder nu efter deres HP. Men det
er åbenbart umuligt for mig at finde en url til deres hjemmeside, så er der
nogen der ligger inde med en url?

--
Mvh. Peter T.

Vil du lære at quote korrekt? Kig på...
<http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>

Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 16-12-01 11:27

Så vidt jeg ved er webtech tele danmarks eget mærke du kan finde dem her:
<http://shop.teledanmark.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da/-/DKK/Bro
wseCatalog-Start;%24sid%24kDtaB_HSz8laFs3O5fqarzf3nP5K-BqLdTE=?CatalogCatego
ryID=0ZgKamlDo4gAAADleW_aCa%2e0>
Mvh.
Christian

Fra : Niels Møller

Dato : 16-12-01 11:33

"Peter T." <n@d.a> wrote in message

> [...]
> er åbenbart umuligt for mig at finde en url til deres hjemmeside, så er der

Hej Peter !

Det er rigtigt, at Webtech er Telebutikkernes eget produkt, men det er som
regle en Amitech PC.
Så vis du har serienr. m.m. kan du sikkert finde, hvad du søger på
WWW.Amitech.dk

Hilsen

Niels

--
Posted from [80.63.4.205]

Fra : Peter T.

Dato : 16-12-01 12:02

"Niels Møller" <nmoller@post11.tele.dk> wrote in

> Det er rigtigt, at Webtech er Telebutikkernes eget produkt, men det er
> som regle en Amitech PC.

Aha! Så er der ikke noget at sige til at jeg søgte forgæves. tusind tak
begge to. :)

Fra : Per.

Dato : 20-12-01 23:51

Hej !

Jeg har en Webtech med manual og henvisning til en hjemmeside der hedder
www.notebookservice.dk

Mvh. Per

Peter T. <n@d.a> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns9179709982F89pinoc10hotmailNISSEc@130.225.247.90...