Fujitsu Myrica k6 2 300 mhz
Fra : Niels Møller

Dato : 16-12-01 10:24

Hej Kloge !

Min svigerfar har en Fujitsu Myrica k6 2 m opr. 32 mb ram, og vi kan ikke finde
manualen.
På Fujitsu´s hjemmeside, som jo er købt af Siemens - er det muligt at
finde.....
Nogen der ved hvor jeg kan finde den på nettet ?

Tak for hjælpen

Niels

--
Posted from [80.63.4.205]

Fra : Allan Møller

Dato : 16-12-01 18:14

> Min svigerfar har en Fujitsu Myrica k6 2 m opr. 32 mb ram, og vi kan ikke
finde
> manualen.
> På Fujitsu´s hjemmeside, som jo er købt af Siemens - er det muligt at

http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servicesupport/techsupport/consumer/

http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servicesupport/techsupport/consumer/1101
9/Art011019.html

-- Allan

Fra : Niels Møller

Dato : 16-12-01 19:47

"Allan Møller" <allan@allanm.dk> wrote in message

> finde

> [...]

Tak

Jeg kan dog stadigvæk ikke finde AMD K6 2 nogen steder.

Men det er det første sted på deres hjemmeside, hvor jeg har set navnet Myrica

Tak for hjælpen !

Niels

--
Posted from [80.63.4.205]

Fra : .

Dato : 19-12-01 14:16

"Niels Møller" <nmoller@post11.tele.dk> wrote in

> [...]
> finde.....
> Nogen der ved hvor jeg kan finde den på nettet ?

Hvad skal du bruge manualen til ?