Usynlig handicappet
Fra : Alice Trauelsen

Dato : 16-12-01 10:02

Hej
På nettet har jeg fundet et sted hvor vi selv kan lave vores grupper. Jeg
har bl.a. lavet usynlig handicappet.
http://www.groupcare.dk/da/group.asp?groupid=189632
Hvor tit har du ikke fået at vide du ser godt ud og så har du det elendigt.
Eller tag dig nu sammen, lad være med at være så pivet.
Kender du det. Folk kan ikke se du er syg/handicappet.
Lad os tag en snak om det, så besøg min gruppe.
Jeg har haft usynlige kroniske sygdomme hele mit liv. En dag for en del år
siden, var jeg en tur i byen. Jeg fik det dårlig og satte mig på en stor
sten inde på torvet og prøvede at få vejret og få verden til at holde op med
at snurre rundt. Et par damer kom gående forbi og langt ude hørte jeg den
ene sige. Kan du se hende det fulde apparat, hun er så fuld hun må sætte sig
på stenen. Hvor er hun ulækker, sådan en skulle ikke have love til at se der
og generer os andre.
Jeg blev meget vred så jeg gik hjem og skrev digtet Det kan ingen se. Hvis
du trækker på mit link vil du kunne læse mine tanker den dag og mange andre
dage.
http://www.alice-trauelsen.dk/ingense1.htm

Mange hilsner
Alice

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 16-12-01 14:12

Alice Trauelsen skrev:

>På nettet har jeg fundet et sted hvor vi selv kan lave vores grupper. Jeg

Ja, det er her. Det kaldes news.

>har bl.a. lavet usynlig handicappet.
>http://www.groupcare.dk/da/group.asp?groupid=189632

Hellere synlig her.

>Hvor tit har du ikke fået at vide du ser godt ud og så har du det elendigt.

Ofte. Ingen siger, jeg ser godt ud.

>Eller tag dig nu sammen, lad være med at være så pivet.

Det siger Alice altid.

>Kender du det. Folk kan ikke se du er syg/handicappet.

Det plejer de nu nok at opdage.

>Lad os tag en snak om det, så besøg min gruppe.

Nu er vi jo her, så lad os da blive her og snakke om det.

www.kajsvenningsen.dk/