Dyrevelfærd på nettet
Fra : Alice Trauelsen

Dato : 16-12-01 09:48

Hej
Jeg har på nettet fundet en sted hvor vi selv kan oprette grupper. Jeg har
oprettet et par Dyrevelfærd og hestenes venner.
I forbindelse med Dyrevelfærd. Har I f.eks. læst BT fredag og lørdag med
hestetransport til Sydeuropa. Hvis hvad siger I til
at hestene, ofte de svage og gamle der skal aflives sendes afsted i
transporter uden mad og vand. Det er uhyggelig at læse igen, hvordan
menneskerne behandler dyrene. Jeg så også lidt af de på Egeskov marked, hvor
mange af hestene stod hele dagen uden vand og de fleste også uden mad.
Samtidig så hvordan nogle af hestehandlerne slog hestene bl.a. hende vi fik
sådan en medlidenhed med at vi købte hende fri.og hun står nu i vores stald
trygt og godt og venter snart et føl, trods det hun kun er 3 år.
Kun et lille oplæg, hvad syntes I ? Kig eventuelt forbi
http://www.groupcare.dk/da/group.asp?groupid=189624 eller hestevennerne og
fortæl om din hverdag med dine heste på
http://www.groupcare.dk/da/group.asp?groupid=189622

Mange hilsner