Min computer kender ikke klokken.....
Fra : Niels Møller

Dato : 16-12-01 09:50

Min computer en Webtech købt i en Telebutik for 4 mdr siden, er lige pludselig
holdt op med at kunne klokken, mister gerne 20 min i løbet af en dag.

Er det noget jeg skal overveje, at blive udbedret på garanti, eller er det et
almindeligt problem ?

Tak for hjælpen

Niels

--
Posted from [80.63.4.205]

Fra : Henning Larsen

Dato : 16-12-01 09:54

"Niels Møller" <nmoller@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> holdt op med at kunne klokken, mister gerne 20 min i løbet af en dag.
>
> Er det noget jeg skal overveje, at blive udbedret på garanti, eller er det

Det ligner et problem med batteriet på bundkortet. Batteriet skal formentlig
udskiftes.

Henning Larsen

Fra : Niels Møller

Dato : 16-12-01 10:00

"Niels Møller" <nmoller@post11.tele.dk> wrote in message

> [...]
>
> Er det noget jeg skal overveje, at blive udbedret på garanti, eller er det et

Hej Henning

Det regnede jeg også selv med, hvilket jeg jo selv kan gøre, uden at skulle
aflevere computeren i to uger.
Det var mere, om det kunne være noget mere alvorligt, som jeg ville ærge mig
over, om 8 mdr, når garantien er slut.
Tak for dit svar,
Niels

--
Posted from [80.63.4.205]

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 16-12-01 13:47

> [...]
skulle
> aflevere computeren i to uger.
> Det var mere, om det kunne være noget mere alvorligt, som jeg ville ærge

Det kan det godt. Jeg har tidligere oplevet, at en defekt strøkforsyning
kunne riste et batteri, sådan at det efter kort tid mistede evnen til at
forsyne MB'et med strøm.