Optisk mus som lagger !
Fra : Jonas

Dato : 16-12-01 00:57

Hej alle sammen !

jeg har en Logitech mousemann wheel. Når jeg nogle gange kører markøren hen
over skrivebordet kan den nærmest godt gå i hakker som om den hænger ved
baggrunden. Nogle gange står man også bare og drejer rundt i en helvedes
fart selv om man prøver på at gå lige ud i conter-strike......den opfører
sig helt underligt!

min maskine er en :

AMD 1400
256 mb
g-force 2 gts
o.s.v

Tak for hjælpen på forhånd

hilsen jonas :)

Fra : Nis Deleuran

Dato : 16-12-01 01:33

> [...]
> fart selv om man prøver på at gå lige ud i conter-strike......den opfører
Hmmm...Jeg tror ikke at det har noget med dit system at gøre, men nærmere
din musemåtte...

Hvad er det for en?

Fra : Jonas

Dato : 16-12-01 12:55

Nis Deleuran <trecker@mailme.dk> wrote in message

> hen
> Hmmm...Jeg tror ikke at det har noget med dit system at gøre, men nærmere
> din musemåtte...
>
> Hvad er det for en?

Det er bare en helt almindelig.......... til 30 kr.

Fra : Martin Jensen

Dato : 16-12-01 21:08

> [...]
> fart selv om man prøver på at gå lige ud i conter-strike......den opfører

Min erfaring er at trådløse produkter er dårlige til spil - mit trådløse
tastatur gør sommetider det samme - en tast holdes nede indtil man trykker
på den igen, og det er ikke satans smart i f.eks. counterstrike.

Køb en mus med kabel, hvis du køber den optisk, skal den være med 2.
generations optik, evt med to sensorer.

/Martin

Fra : Bjørn Hagen

Dato : 23-12-01 14:36

On Sun, 16 Dec 2001 00:56:32 +0100, "Jonas" <topholt@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>fart selv om man prøver på at gå lige ud i conter-strike......den opfører

Hej jonas jeg kender den fejl

ryk din modtage enhed tættere på din mus / tastatur

skift evt batteri

Fra : Hellfire

Dato : 23-12-01 23:19

"Bjørn Hagen" <bjorn_hagen@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Hvad bruger du som underlag? Vel ikke et eller andet blankt og mørkt?

Fra : DoGgX

Dato : 24-12-01 00:02

mørkt er godt

--
DoGgX
ICQ: 138083787

Fra : Hellfire

Dato : 24-12-01 01:25

"DoGgX" <kkk@kkk.fm> skrev i en meddelelse
> mørkt er godt

Ikke hvis man har en optisk Logitech (ifølge Logitech selv). De anbefaler et
lyst, mat underlag.

Fra : Martin Jensen

Dato : 25-12-01 23:23

"DoGgX" <kkk@kkk.fm> wrote in message
> mørkt er godt

Nej, mørkt er skidt. En optisk mus virker jo ved:

- man sender lys ned på en flade
- lyset reflekteres fra fladen
- man registrerer forskelle i det lys der reflekteres...

En mørk ting er jo en ting, der ikke reflekterer så meget lys - ergo er det
sværere at registrere forskellene - og musen virker dårligere.

/Martin