Hvordan får jeg skrevet " " om overskrifte~
Fra : Magnus

Dato : 15-12-01 23:36

Med denne linie skriver jeg overskrift i et inputfelt men jeg får kun
skrevet det første ord fordi jeg ikke har " " om ordne da disse bruges af
Response.Write-koden.
Hvordan får jeg skrevet " " om overskriften i denne linie ?

Response.Write "Overskrift:<INPUT TYPE=TEXT NAME=overskrift SIZE=50 VALUE="
& RS("overskrift") & "></TD></TR>"

/Magnus

Fra : JH

Dato : 15-12-01 23:54

> Hvordan får jeg skrevet " " om overskriften i denne linie ?

Brug 'server.HTMLEncode' funktionen.

/JH

Fra : Anders Lund

Dato : 16-12-01 00:59

> Hvordan får jeg skrevet " " om overskriften i denne linie ?
brug "" eler '

Response.Write "Overskrift:<INPUT TYPE=TEXT NAME=overskrift SIZE=50
VALUE='"
& RS("overskrift") & "'></TD></TR>"

eller

Response.Write "Overskrift:<INPUT TYPE=TEXT NAME=overskrift SIZE=50
VALUE="""
& RS("overskrift") & """></TD></TR>"

Mvh
Anders Lund