Alder på torsk
Fra : Karsten

Dato : 15-12-01 16:20

Hej i gruppen
Hvor gammel er en torsk på ca. 10 Kg . ????

--
Karsten Abrahamsen
pa2@image.dk

Fra : vmmark

Dato : 15-12-01 20:05

Hej Karsten!

Fra : Simon...

Dato : 15-12-01 20:14

der er noget med nogle kugler der kan tælles i kraniet ? er der ikke en der
kender metoden lidt bedre ?
mvh.Simon

Fra : Lars O. Rechenberger

Dato : 15-12-01 20:23

Man kigger på ørestenene.......man kan tælle kalklagene når man skærer
stenen over... ligesom åreringe i et træ.

mvh
Lars

Fra : Erik Munck

Dato : 15-12-01 20:54

Jeg kender mange torsk der ikke har en eneste kugle i kraniet.

Muncken

Fra : ...

Dato : 15-12-01 21:12

Erik Munck <erik.munck@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9vg9sl$bu7$1@sunsite.dk...
> Jeg kender mange torsk der ikke har en eneste kugle i kraniet.
>
> Muncken
*LOL*
Jeg kender en del torsk der skulle have en kugle i kraniet

Fra : Erik Munck

Dato : 16-12-01 11:10

Så - så;- ikke så voldelig her op til jul/højtid.

Muncken