PC'er købes/byttes for autoreparation
Fra : Woody

Dato : 14-12-01 23:03

Nyere eller ny PC'er ønskes i bytte for arbejde på en bil. Rust- og
andet arbejde i for bindelse med f.eks syn, og undervognsbehandling
med Rustolie etc, kan jeg tilbyde i en byttehandel. Jeg har ikke penge
til en ny PC, men der er vel nok nogen der har det samme problem hvis
deres bil står for Syn eller trænger til nogen skærme og paneler.
Jeg bor ved Fredericia

Mail mig hvis I har et godt tilbud.

mvh Woody

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 14-12-01 23:58

Du kan få en brugt skumbanan hvis du kan finde markeds gruppen....

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 15-12-01 02:08

"Michael Lund Sørensen" <milux@SLETDETTEimage.dk> wrote in message
> Du kan få en brugt skumbanan hvis du kan finde markeds gruppen....

Dårlig handel!

Skumbananen kan du smide i skralderen, "bilen" skal du betale for at komme
af med.
--

Mv. Flemming Nielsen

Fra : Woody