Contact Service. Nokia 6210 ???
Fra : Christian

Dato : 14-12-01 22:38

Jeg har en nokia 6210. Den skriver "Contact Service" i displayet når man
tænder den. Den har været til rep. men de siger som altid at den har været
udsat for fugt og at garantien ikke dækker!!!
Der er vel ikke en der måske ved hvad man kan gøre???
Og ikke bare smide den ud og købe en ny!!

Tak
Christian
c.skovdal@mail.dk

Fra : Jens Karstoft

Dato : 17-12-01 12:27

Hej Christian,

Jeg kan med 100% sikkerhed lave den for dig, hvis det er noget
softwaremæssigt, som det jo tyder meget på. Prisen vil være 200,-
Kontakt mig på www.unlockzonen.dk eller Tlf 22119265

Mvh
Jens Karstoft
www.unlockzonen.dk