Hilsen fra Jacques.
Fra : Nina Svanholm

Dato : 14-12-01 20:18

Hej !

Jeg hedder Jacques, jeg er en pinto vallak og jeg er mægtig flot! (hvis jeg
selv skal sige det)

Jeg bor i en stald sammen med en fjordhoppe som hedder Trille, og to
shetlændere som hedder Beauty og Buster.

Min mor har i laaang tid ikke gidet ride på mig, hun sagde at jeg var for
fjollet og pjattede for meget rundt. Men jeg kan da ikke gøre for at jeg er
bange for hvide sten vel? Jeg er helt sikker på at de ligger på lur og
venter på at jeg kommer forbi, så de kan springe frem og gøre mig rigtig
meget forskrækket!

Efter min mor opdagede jeres gruppe her, så var det som om hun fik lysten
tilbage, så vi har været ude og ride en dejlig tur i dag, og jeg gjorde mit
bedste for ikke at blive bange for de hvide sten!

Orv nu er det vist madtid, så jeg må løbe nu. Jeg skulle jo nødig gå glip af
en lækker gang havre! (Jeg elsker mad, specielt hvis der et æble eller en
gulerod i)

De bedste hestehilsner fra Jacques :)

Fra : Anet

Dato : 14-12-01 21:43

Tillykke med den nygenopståede ridelyst og velkommen til gruppen her.

hilsen

Anet