Printer printer langsomt
Fra : Kåre Kjeldsen

Dato : 14-12-01 19:13

Hej NG

Købte en brugt Olivetti JP190c printer, men den printer afsindigt langsomt
ud. Noget lignende 1 side pr. minut!!! Når jeg skriver ganske almindelig
tekst ud, bruger den 3 gange på at skrive hver linie.
Jeg kan ikke finde noget i opsætningen af den, som kan afhælpe problemet,
men jeg nægter at tro, at den ikke kan printe hurtigere. Eller hvad?

Kåre

Fra : JSM

Dato : 14-12-01 22:57

> men jeg nægter at tro, at den ikke kan printe hurtigere. Eller hvad?
>
> Kåre

Det er godt nok længe siden jeg har haft fingrene i sådan en fætter, men de
tider du beskriver lyder ikke helt usandsynlige. Den printer er _sløv_ .

/JSM

Fra : Martin Jensen

Dato : 16-12-01 21:15

> [...]
> Jeg kan ikke finde noget i opsætningen af den, som kan afhælpe problemet,
> men jeg nægter at tro, at den ikke kan printe hurtigere. Eller hvad?

Du bruger vel producentens driver, og ikke Windows?

Jeg har dårlige erfaringer med printerdrivere (og andre drivere) fra MS.

/Martin

Fra : Kåre Kjeldsen

Dato : 17-12-01 09:53

"Martin Jensen" <martin_at_nize_dot_dk@donotusethispart.com> wrote in
message news:3c1d009e$0$25372$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Du bruger vel producentens driver, og ikke Windows?
>
> Jeg har dårlige erfaringer med printerdrivere (og andre drivere) fra MS.
>
> /Martin

Jeg mener bestemt at jeg lod Windows ordneden sag. Jeg vil fluks prøve at
installere med de medfølgende drivere i stedet.

Kåre

Fra : Martin Jensen

Dato : 17-12-01 17:28

> Jeg mener bestemt at jeg lod Windows ordneden sag. Jeg vil fluks prøve at
> installere med de medfølgende drivere i stedet.

Eller endnu bedre: Hent den nyeste driver til produktet fra producentens
website, og prøv den.

En anden erfaring jeg har er at driver-cd'er er fra da produktet var nyt -
dvs. gaaamle :)

/Martin

Ps. Hæl Å løk