IE Kan ikke håndtere php-filer
Fra : Thomas Hvalsø Sørens~

Dato : 14-12-01 16:37

Ved besøg af siden http://www.nightleif.dk prøver IE 6.0 (- og tidligere IE
5.5) at hente en fil af typen ".php" (go.php). Vælger man at lade IE åbne
filen fra dens placering, sker der ikke noget som helst. Filen skal
velsagtens bruges i forbindelse med visningen af sidens indhold, men hvad
mangler jeg for at kunne afvikle denne fil i browseren?

På forhånd tak

Thomas Hvalsø
mr-whalesea@anarki.dk

Fra : Thomas Ellegård Borc~

Dato : 15-12-01 00:12

Sandsynligvis skyldes det en fejl på serveren. Den kan nok ikke vises i
nogen browser overhovedet. En PHP side leverer ren HTML til dig (plus
script), så den burde være browser-uspecifik.

mvh Thomas