pc vil ik starte
Fra : SDK

Dato : 14-12-01 16:24

hva er galt
når jeg starter den op sker intet andet end at lyset i tastaturet blinker
,harddisken starten og kører et øjeblik.
ingen bib lyde og bare sort skærm.

kan man komme i bios uden brug af prossesor

stig

Fra : René Jensen

Dato : 14-12-01 16:50

SDK wrote:
> kan man komme i bios uden brug af prossesor

Skulle jeg ikke mene man kan.

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 14-12-01 17:28

"SDK" <sdk@adslhom.dk> wrote in message news:3c1a19f2$0$25376$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> hva er galt
> når jeg starter den op sker intet andet end at lyset i tastaturet blinker
> ,harddisken starten og kører et øjeblik.
> ingen bib lyde og bare sort skærm.

Se efter om alle kabler sidder helt som de skal. Hvis f.eks et af
ide kablerne ikke sidder ordentligt får man fejl som den du
beskriver.

/Jakob