Internet Explorer hjælp
Fra : Peter

Dato : 14-12-01 15:18

Hej er der nogle der kan hjælpe. ?

Når jeg i explorer går i Funktioner og derefter i internetinstilinger kommer
der et kort op
med tekst Denne handling er blevet annulleret på grund af begrænsninger på
computer. Kontakt systemadministratoren.
Hvad skal jeg gøre for at komme ind i Internitinstillingerne.

MVH Peter

Fra : Niels Callesøe

Dato : 14-12-01 15:40

Peter wrote:

> Denne handling er blevet annulleret på grund af begrænsninger på
> computer. Kontakt systemadministratoren.

Hvad sagde han, da du spurgte?

--
Niels Callesøe - nørd light
Disclaimer:

Fra : Jan Bendixen

Dato : 14-12-01 15:32

Win2000 åbne gpedit.msc i Start/kør, du skal selvfølgelig være logget på som
administrator.
Jeg kan desværre ikke lige huske hvor i gpedit det er du skal rette
indstillingen.

Mvh
Jan