Dumt spørgsmål: IE 5 og 6 samtidig?
Fra : Adam Sjøgren

Dato : 14-12-01 14:43

Hej.

Jeg har et dumt spørgsmål som jeg håber det er ok at stille: Kan man
under Windows have installeret både IE 5 og IE 6 samtidig? Kræver det
nogen krumspring?

Windows-maskinen jeg overvejer at tilføje IE 6 til er ikke min egen -
og jeg har ikke nogen maskine at eksperimentere med - så jeg vil ikke
gøre det uden at være sikker på at IE 5 ikke stadig er tilgængelig.

Mvh.

--
"I'm gonna put my coins to the jukebox Adam Sjøgren
I'm gonna have you on my mind when the rock stops" asjo@koldfront.dk

Fra : Eivind Andreassen

Dato : 14-12-01 18:08

Det kan man ikke. IE er ret integreret med Windows.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-12-01 18:09

Fri, 14 Dec 2001 14:42:39 +0100, skrev asjo@koldfront.dk (Adam
Sjøgren):

>Jeg har et dumt spørgsmål som jeg håber det er ok at stille: Kan man
>under Windows have installeret både IE 5 og IE 6 samtidig?

Nej, det skal i givet fald være på sin Windows.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 14-12-01 18:27

On Fri, 14 Dec 2001 17:08:01 GMT, Eivind Andreassen wrote:

> Det kan man ikke. IE er ret integreret med Windows.

Ok, så må jeg nok hellere holde nallerne væk.

Tak for svarene begge to,