Optisk mus på Ice Mat
Fra : ¯`·.¸J@nner®¸.·´¯\)

Dato : 14-12-01 14:34

Dur disse to ting samme ? Er bare lidt pjattet med looket på denne måtte ,
hvad kan der eller fås ? Vil ikke køre den direkte på bordet da det slider
på bordet

Hygge

Janner

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 14-12-01 14:50

"¯`·.¸J@nner®¸.·´¯)" <ask@me.dk> wrote in message
> Dur disse to ting samme ? Er bare lidt pjattet med looket på denne måtte ,
> hvad kan der eller fås ? Vil ikke køre den direkte på bordet da det slider
> på bordet

IceMat + Optisk mus = Ik Mam.

Mvh Mark

Fra : KNL DtP

Dato : 14-12-01 14:51

"¯`·.¸J@nner®¸.·´¯)" <ask@me.dk> skrev i en meddelelse

> Dur disse to ting samme ?

Jeg har lige prøvet brormands julegave sammen med min optiske Logitech-mus,
og det er altså ikke nogen skide go' kombination.... Musen hakker en del, så
mon ikke du skulle vente til deres optiske-version kommer?

MVH

Kristian
www.24h-le-mans.dk

Fra : Anders Rasmussen

Dato : 14-12-01 16:41

Hvis du vil have en eksklusiv musemåtte der også virker til optiske mus, så
vælg en steelpad (www.steelpad.com).
Den er ligeså præcis som icemat'en, og efter min mening ser den også bedre
ud.

Fra : Brian Haagh

Dato : 14-12-01 17:59

Hej,

Har tjekket ICE MAT´s website og der står at de kommer med en musemåtte til
Optisk mus.
Men ikke hvornår ???????

MVH

Brian Haagh
www.phonoteket.dk

"We learned more from a 3 minute record than we ever learned in school."
- Bruce Springsteen

Fra : ¯`·.¸J@nner®¸.·´¯\)

Dato : 15-12-01 20:42

Har lige bestilt en så det bliver spændende

Fra : DoGgX

Dato : 15-12-01 21:59

Visse personer har haft held med visse optiske muse, men jeg kan ikke huske
hvilke muse det er... Men du kan da prøve

--
DoGgX
ICQ: 138083787

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 15-12-01 19:04

> [...]
> hvad kan der eller fås ? Vil ikke køre den direkte på bordet da det slider

Så vidt jeg ved, reflekterer Ice mat lys, og det er ikke ligefrem guf for en
optisk mus.

--
Søren Hjelholt

"Døm din succes ud fra, hvad du har opgivet for at opnå den!" - Dalai Lama