Denja memory fejl :-(
Fra : Bagmanden

Dato : 14-12-01 22:05

Hej

Jeg har hentet Denja fra gsmunlock.dk

Men jeg får en memory fejl
Fatal Error; Memory allacation error!

Har fået samme fejl på 4 maskiner
2 stk AMD K6, 1 stk Duron 600 + en Pentium 166MXX

Jeg har hentet fls filen til min Nokia 6210 (ja det er til den rigtig
software version)

Hvilken f_loader.bin skal jeg bruge for at unlock? en skriv ikke ? eller
hvad?

/ Bagmanden

Fra : Bagmanden

Dato : 14-12-01 22:10

Glemte at sige at jeg har prøvet Win98 + Win2k

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 15-12-01 11:26

"Bagmanden" <pirat@jubiipost.dk> skrev i

> Jeg har hentet Denja fra gsmunlock.dk

Go' side...!

> Men jeg får en memory fejl
> Fatal Error; Memory allacation error!

Hmmm....!

> Har fået samme fejl på 4 maskiner
> 2 stk AMD K6, 1 stk Duron 600 + en Pentium 166MXX

Det skulle kunne køre på den der P166MXX...! Men hvad bundkort er der i
den? Det er noget med at den skal køre med et Intel chipset...!

> Jeg har hentet fls filen til min Nokia 6210 (ja det er til den rigtig
> software version)

Husk backup....!

> Hvilken f_loader.bin skal jeg bruge for at unlock? en skriv ikke ? eller
> hvad?

www.gsmunlock.dk/flasher.htm er der 2 f_loadere du skal bruge til at
læse og skrive til en Nokia 6210...!

/bm

--
--> www.gsmunlock.dk <--
Den største danske unlockside...

Fra : Jesper Vels

Dato : 15-12-01 11:36

>Det skulle kunne køre på den der P166MXX...! Men hvad bundkort er der i
>den? Det er noget med at den skal køre med et Intel chipset...!

Ingen ide... det er en Toshiba bærbar.....

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 15-12-01 20:00

Jesper@vels.dk (Jesper Vels) skrev i news:3c1b2777.6672424@news.tele.dk:

> Ingen ide... det er en Toshiba bærbar.....

Det er min også...! Den ligger i C: roden? Ikke?

/bm

Fra : Jesper Vels

Dato : 15-12-01 21:16

On 15 Dec 2001 18:59:35 GMT, Boris Mathiasen <admin@gsmunlockNO.dk>
wrote:

>Det er min også...! Den ligger i C: roden? Ikke?

Jo

kunne jeg evt. få dig til at sende en flasher mappe og nk_files (eller
hvad nu den hedder) til mig? Altså en der gerne skulle virke til en
nokia 6210 med software v. 05.01

du kan bare sende det til jesper@kajkage.dk hvis du vil