Barbie i Nøddeknækkeren - LA' VÆRE MED AT ~
Fra : Fætter Guf

Dato : 14-12-01 13:00

Ja ja, min datter har også set reklamerne i tv og blade for den nye
videofilm med Barbie som udkom i november måned, så den står naturligvis
højt på ønskesedlen til jul. Så jeg har, som så mange andre forældre, rystet
op med kr. 149,- for at købe filmen til julegave MEN MEN MEN - Mattel har
været så "smarte" at samtidig sælge tv-rettighederne til filmen til TV2 som
gudhjælpemig sender Barbie i Nøddeknækkeren 1. JULEDAG KL.
10.45!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Der bliver garanteret mange sure
forældre den 25. december når de finder ud af at de har smidt kr. 150,- ud
af vinduet. Så kære Mattel: Skam Jer! Som om det ikke var nok at man skal
betale i dyre domme for alt Jeres plastic-bras som ungerne plager for at
få.............................

God jul til alle i gruppen.................

Ole

http://kids.tv2.dk/kunforkids/feriejul.php?dag=25

Fra : MM

Dato : 15-12-01 16:43

Ja jeg ville da storme ud og bytte den med det samme hvis jeg var i din
situation

Fra : Brian Kristiansen

Dato : 06-01-02 13:00

"Fætter Guf" <sut.min@budweiser.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> få.............................
>
> God jul til alle i gruppen.................

Hej

Men tilgængæld er der en god film for børn (masser af god musik (en god
indgang til klassisk musik), masser af moral, etc !)

Jeg var meget positivt overrasket over filmen ! (selve filmen "tegningen" er
ikke så "flot" men tror at der et "lidt" med vilje!)
Mvh
brian

Fra : Carsten

Dato : 06-01-02 23:24

"Brian Kristiansen" <brian@xxxxx.xx> skrev i en meddelelse
> "Fætter Guf" <sut.min@budweiser.com> skrev i en meddelelse

- Mattel har været så "smarte" at samtidig sælge tv-rettighederne til filmen
> [...]

Ha! det var for fedt!
Var også selv ved at købe den til min datter, håber bare at de fleste har
ladet være med at brude plumpen på filmen, så kan de bare retunere den!

Fra : Carsten

Dato : 06-01-02 23:25

> [...]
er
> ikke så "flot" men tror at der et "lidt" med vilje!)

Den er lavet på computer

Fra : Brian Kristiansen

Dato : 07-01-02 19:45

"Carsten" <carsten.howard@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

> "Brian Kristiansen" <brian@xxxxx.xx> skrev i en meddelelse

> er
>
> Den er lavet på computer

Hej

ja og ?
Det er feks Toy story også og det er i kanon og flot tegnefilm kvalitet

Mvh
brian

Fra : Otto J.

Dato : 07-01-02 21:21

> Det er feks Toy story også og det er i kanon og flot tegnefilm kvalitet

Der er heldigvis forskel på et firma som er banebrydende inden for
computeranimation der bruger 3 år på sit slagskib, og et legetøjsfirma der
lige skal have rykket nogle penge igennem kassen.

Mvh. Otto

Fra : Carsten

Dato : 07-01-02 23:31

> ja og ?
> Det er feks Toy story også og det er i kanon og flot tegnefilm kvalitet

Jeg troede bare ikke du viste det!
Så ment ikke andet!