"Peter Østrup Madsen" <nospam@to.me> skrev i en meddelelse
news:9vdalu$2l5n$1@news.cybercity.dk...
> "Anon" <anonNOSPAM@nospam.dk> wrote in message
> news:R7lS7.8052$z4.1012315@news000.worldonline.dk...
> > Staver lige til Cybercity ;)
> >
> > Nogen der kan fortælle hvordan supporten er der?
> >
> >
>
> Hej !
>
> Førhen var jeg også kunde hos Tiscali, men har lige skiftet til Cybercity,
> og jeg må sige jeg er imponeret over deres support i forhold til
Tiscali's.
> Jeg er kommet igennem inden for ca. 1 minut hver gang jeg har ringet, og
mit
> problem blev løst lige med det samme hver gang.
>
> Det kunne Tiscali lære noget af. Jeg har oplevet med dem, at ringe til
> support kl. 16.50, og ventet i 10 minutter hvorefter jeg blev smidt af
> telefonsystemet. Da jeg ringede op igen var supporten lukket. (De lukker
jo
> kl. 17.00).
> Det var ikke særligt sjovt, og der kom også nogle sjove ord ud af min mund
> bagefter !
>
> Ka' i alle ha' en go' weekend ?
>
> Venlig hilsen
> Peter Østrup Madsen
KUN 10 MINUTER!!! Er da kort tid hos Oranges tager det min. 30-40 minuter
før du kommer igennem til support, og det er 30-40 min til normal
telefontaks.
Jack Ryan