aspSmartUpload
Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 14-12-01 11:25

Hej. Jeg har prøvet at installere aspSmartUpload på min egen IIS. Men den
kommer med fejl. Jeg kan godt registrere filen aspSmartUpload.dll. Men den
anden fil, aspSmartUploadUtil.dll vil den ikke registrere, den kommer med
følgende fejl: "E:\WINDOWS\System32\aspSmartUploadUtil.dll was loaded, but
the DllRegisterServer entry point was not found. This file can not be
registered".

Hvad kan dette skyldes? Er det måske aspSmart som har en fejl i filen?

Mvh Mark

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 14-12-01 16:22

Så vidt jeg husker skal kun registrere den ene fil, mens den anden blot skal
lægges ned i en mappe, men det står i dokumentationen der følger med.

/Marten

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 14-12-01 16:38

"Marten Ølgaard" <oelgaard@comonto.dk> wrote in message
> Så vidt jeg husker skal kun registrere den ene fil, mens den anden blot
skal
> lægges ned i en mappe, men det står i dokumentationen der følger med.

Hej, jeg tror begge skal installeres, har dog smidt den ud nu. En anden
grund til jeg tror det er fejlbeskeden jeg får når jeg prøver at bruge
komponentet "Subscript out of range". Men nu bruger jeg ABCUpload i stedet,
www.websupergoo.com. Og det virker upåklageligt.

Mvh Mark

Fra : Betin@

Dato : 14-12-01 21:53

mark@tv.dk skrev...

> [...]
> komponentet "Subscript out of range". Men nu bruger jeg ABCUpload i stedet,

Fra dokumentationen angående Util-filen:
Stage 3 : Install aspSmartUploadUtil.dll

The objective is to enable the Operating System to access the
aspSmartUploadUtil.dll file.

There is two ways to archieve this :
- Copy aspSmartUploadUtil.dll in the c:\winnt\system32 directory. That
way you don't have to update the PATH propertie.
- Copy aspSmartUploadUtil.dll into a directory on the NT server (e.g.
c:\mydir).
Add the component directory in the PATH using the commands :
PATH=%PATH%;c:\mydir (From DOS)

Dvs. den skal _ikke_ registreres. Hvis du ombestemmer dig og
installerer den igen, så ved du det, den er forøvrigt nem at komme
igang med.

Betin@