For lidt data fra SQL Server
Fra : Klaus Ambrass

Dato : 14-12-01 09:59

Hej,

jeg har en webserver A (2000) som via en ODBC link læser data fra
en SQLserver (2000) B. Basen på B er oprindelig en MS Access base
som nu er omlagt til SQLserver (det tog sin tid).
Mit problem er at når jeg henter poster fra B, så afkortes visse
felter (de oprindelige notat/memofelter, som nu er lavet om til
varchar(8000)) til 255 tegn, selv om der er op til 6600 tegn i
feltet på B. Jeg kan via Enterprise Manageren se (og hente), at
der fysisk på B ligger alle 6600 tegn, men det er som om A har en
indbygget trunkering ved 255 texttegn.
Skyldes det et problem på A eller er det måske ODBC-linket som er
sat forkert op?
mvh
/Klaus