firewire
Fra : find clausen

Dato : 14-12-01 08:49

Kan firewire køre på PC ?
Det drejer sig om en scanner med firewire ...

--

find clausen
http://www.photopress.dk/
e-mail: findclausen at photopress.dk

Fra : Soren Pedersen

Dato : 14-12-01 09:40

Hvis du har et Firewire kort: JA

Mvh
/Søren

Fra : dr. nrj

Dato : 14-12-01 11:20

>Hvis du har et Firewire kort: JA

Og en rigtig god løsning istedet for at give 300-400 kr for et pci
firewire kort er, at købe det nye Sound blaster Audigy lydkort i bulk
udgaven til 550 kr -dette indeholder nemlig en firewire port - så slår
man 2 fluer med ét smæk - man får simpelthen et lækkert lydkort for
ca. 200 kr.

Venlig hilsen/Kind regards

dr. nrj

mail: dr_nrj@no_spam_hotmail.com

Fra : find clausen

Dato : 14-12-01 16:42

On Fri, 14 Dec 2001 11:19:31 +0100, dr. nrj
<dr_nrj@no_spam_hotmail.com> wrote:

> Og en rigtig god løsning istedet for at give 300-400 kr for et pci
> firewire kort er, at købe det nye Sound blaster Audigy lydkort i bulk

Mange tak, MEN bare ordet Soundblaster får mig til at se rødt !
Det kort jeg har i nu laver dette underlige indslag i Autoexec.bat:

SET BLASTER=A220 I7 D1 H7 P330 T6
SET SBPCI=ÜŒ“€ˆ0÷¿ÆØz}lo

Og det giver jo en fejlmelding hver gang comp.
starter op.

Desuden laves der hver dag underlige filnavne under \windows :

“€¢

‘€¢

De rigtige tegn kan jeg ikke skrive her.

indeholdende:

[SBPCI]
Port=330
SBPort=220
IRQ=7
SBIRQ=7
DMA=1
DMA16=7
SBEnable=true
JSEnable=true
SynthFile=C:\WINDOWS\SYSTEM\eapci2m.ecw
PCIPort=c040
PCIIRQ=5

Hvrdan hulen fjerner man denne besynderlighed ?

--

find clausen
http://www.photopress.dk/
e-mail: findclausen at photopress.dk

Fra : Eivind Andreassen

Dato : 14-12-01 17:53

Det er bare så at kortet er kompatibelt med gamle DOS programmer. Du
kan rolige fjerne det med mindre du stadig bruger nogle af disse
programmer.

Fra : find clausen

Dato : 14-12-01 19:20

> Det er bare så at kortet er kompatibelt med gamle DOS programmer. Du
> kan rolige fjerne det med mindre du stadig bruger nogle af disse
> programmer.

Jow tak, det har jeg gjort mange gange, men det kommer igen hver gnag
windows lukkes ned SVJH.
Jeg har i stedet lavet en GOTO i autoexec ..

--

find clausen
http://www.photopress.dk/
e-mail: findclausen at photopress.dk