Razer Boomslang 2000 ->XP
Fra : DoGgX

Dato : 14-12-01 00:23

Goddag...
Er der nogen herinde der har Razer Boomslang 2000 på Windows XP? Kan den
evt. virke med Windows 2000 driverne? Spørger bare fordi jeg har Windows XP,
og får Razer Boomslang 2000 i julegave

--
DoGgX
ICQ: 138083787

Fra : Kim Thomsen

Dato : 14-12-01 00:26

> Spørger bare fordi jeg har Windows XP,
> og får Razer Boomslang 2000 i julegave

hihi, har du kigget i gaverne?
Mvh Kim Thomsen

Fra : DoGgX

Dato : 14-12-01 00:34

Nej men min mor har ikke forstand på den slags så jeg har købt den for hende

--
DoGgX
ICQ: 138083787

Fra : Thomas Worm Madsen

Dato : 14-12-01 00:44

> [...]
> Er der nogen herinde der har Razer Boomslang 2000 på Windows XP? Kan den
> evt. virke med Windows 2000 driverne? Spørger bare fordi jeg har Windows

Mener jeg har forsøgt en enkelt gang, men det lykkedes ikke.. dog mener jeg
at kunne huske, at der skulle ha' være kommet nogle drivere til RB2K her
først i december, men det er vist ikke blevet til noget.. eller hva'?

/TWM

Fra : Thomas Worm Madsen

Dato : 14-12-01 00:45

<SNIP>

Taget fra www.razerzone.com:

XP Drivers: Over the last two weeks we have received over 1,500 emails and
letters requesting Razer XP drivers. As has always been our practice, we
listen to our customers and have already begun the development of Razer XP
drivers. We are anticipating posting betas on our drivers page on January
11, 2002. We will update you just as soon as we have a definite completion
date.

/TWM

Fra : Jacob F

Dato : 14-12-01 22:29

> [...]
> 11, 2002. We will update you just as soon as we have a definite completion

Den besked har stået på www.razerzone.com siden engang i oktober måned.
Først var det medio November, dernæst første uge i December. Tredie gang var
det 3. uge i December. Nu er det 11. Januar :(((( Hvor længe kan det tage

/ Jacob

Fra : DoGgX

Dato : 14-12-01 22:57

Er der nogen der har deres e-mail, eller kan finde den? Jeg synes ikke at
kunne finde den på deres hjemmeside.

--
DoGgX
ICQ: 138083787

Fra : Butch

Dato : 14-12-01 06:27

> Er der nogen herinde der har Razer Boomslang 2000 på Windows XP?

Hej
Ja jeg her fået det til at virke med Win2k drivers. De kører ikke optimalt
men det er til at leve med. bl.a. skal jeg ind og sætte sensitivity hvergang
win genstartes samt sætte knapperne op hvergang.

/Butch

Fra : Anders Rasmussen

Dato : 14-12-01 10:39

Hmm, jeg har ikke haft problemer med Razer driverene under XP. Jeg kørte
installationen som Win 2000 compatibility, og så har det bare virket.

Fra : DoGgX

Dato : 14-12-01 11:32

Mange tak for svarene... nu er jeg mere tryg

--
DoGgX
ICQ: 138083787