Serial > USB
Fra : Jasper Norman

Dato : 14-12-01 00:19

Hej.

Kan man få en adapter der gør at et stykke hardware der oprindeligt skal
bruge en serial port, kan smides på en USB port? (min ene serial-port er
brændt af)

Mvh

Jasper

Fra : Carsten JvT

Dato : 14-12-01 00:32

Jeg har set en Seriel -> USB converter til en PALM, så mon ikke den kan
findes i løs vægt også?? Jeg tror dog ikke at man skal forvente 12 Mbit
overførelse, men hvem ved, jeg gætter bare *S*

Carsten

Fra : ulf westergaard

Dato : 14-12-01 09:28

Ja og Brinck har den til 500 kr www.brinck.dk