Hovereffekt
Fra : Kim

Dato : 13-12-01 23:08

Jeg søger en mouseover effekt hvor der fremkommer en tekst eller billede når
man kører over et vis punkt/knap...

Jeg har fundet nogle javascripts til det formål, men kan ikke finde et hvor
man også kan låse den fremkommende tekst eller billede fast

et bestemt sted på ens side...

er dette muligt ?

Spar 30% på din fastnet-telefonregning
ved at skifte teleselskab. Du beholder dit
telefonnummer og opnår endda bedre
vilkår samt en lavere regning...mere info -
kontakt: kim@esenet.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-12-01 23:30

Thu, 13 Dec 2001 23:07:51 +0100, skrev "Kim" <kim@esenet.dk>:

>Jeg søger en mouseover effekt hvor der fremkommer en tekst eller billede når
>man kører over et vis punkt/knap...

Noget á la dette?

</head><body>
onmouseover="document.all.test2.style.visibility='visible'"
onmouseout ="document.all.test2.style.visibility='visible'">
Kør musen over teksten og se den skjulte tekst</span>

absolute; top: 100px; left:

150px">Dette er en skjult tekst</span></div>
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : HB

Dato : 15-12-01 23:39

Hej.

Tag et kig på www.bosrup.com. Jeg bruger det selv på www.bakkelobet.dk , og
jeg synes det er temmeligt smart (jeg er totalt javascript newbie!)

HB