Opskrift på gelelys ?
Fra : ULLA MORTENSEN

Dato : 13-12-01 21:09

Hej NH

Mon der findes en venlig sjæl der har set en udsendelse i tv, hvor
opskriften på gelelys indgik ?

Det skulle være meget simpelt og ikke mindst meget billigt, i forhold til
hvad det færdige produkt koster.

Har du opskriften ?

Hilsen Ulla

Fra : Anne-Christine Chris~

Dato : 14-12-01 13:57

Hej...

I panduro hobby kan du købe alt hvad der skal bruges, de kan også hjæpe dig
med en opskrift.

Mvh
Stinne

Fra : ULLA MORTENSEN

Dato : 18-12-01 00:23

Det er rigtigt at panduro hobby sælger gelelys, men det er et færdigt
produkt, der varmes i vandbad og omhældes i kønne glas.

Det jeg efterlyser er opskriften på produktet, jeg har fået at vide, at
opskriften er vist i "Rene ord for pengene" desværre kanjeg ikke finde
opskriften på nettet, så hvis nogen har den er jeg meget glad.
Hilsen Ulla
"ULLA MORTENSEN" <frumortensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

Fra : Claus Frørup

Dato : 18-12-01 07:37

Isang tao pinangalanan ULLA MORTENSEN nagsulat :

tag et kik på: http://www.craftexpress.com/recipe.htm

--
Venlig hilsen, Claus

Når du svarer på et af mine indlæg, behøver du ikke citere hele smøren.
Læs også om de danske nyhedsgruppers brug på http://www.usenet.dk