Norton Internet Security 2002
Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 13-12-01 21:21

Hej

For et lille år siden købte jeg Norton Internet Security 2001, men
afinstallerede det igen, pga. det gjorde min maskine meget langsom. Er der
nogen, der ved om det har ændret sig med Version 2002? Eller skal jeg bare
holde mig til min Zonealarm og Panda Titanium løsning?

Fra : Aagaard

Dato : 15-12-01 09:26

"Peter Elmkvist Snabe" <peter@snabe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogen, der ved om det har ændret sig med Version 2002? Eller skal jeg bare
> holde mig til min Zonealarm og Panda Titanium løsning?

Jeg har installeret NIS 2002 på XP pro UK. Det er en pine at surfe på
nettet, da IE6 er utrolig langsom. Jeg har pillet alle elementer ud af NIS
2002, som kunne være en faktor, men lige lidt har det hjulpet. Slås firewall
helt fra, er der ingen problemer med at surfe.
Jeg har istedet installeret Norton Antivirus 2002 og Zonealarm Pro, og det
kører fint. Ingen problemer.

NIS 2002 kører fint på en anden pc med XP Pro UK, som har en apache
web-server og Argosoft mailserver installeret. Svartiderne er helt i top.
Denne pc bruges ikke til at surfe med, men står udelukkende som server.

Min anbefaling vil være, at du beholder Panda og Zonealarm.

Med venlig hilsen
Aagaard