hestemassør
Fra : Marlene Jensen

Dato : 13-12-01 19:46

jeg alle sammen!!!

jeg ville bare lige høre om der er nogle af jer der har erfaring med
hestemassage????

jeg vil nemlig gerne selv være hestemassør, men har desværre ingen erfaring
selv.

MVH

Marlene Jensen

e-mail: aunsbjerg@ofir.dk

Fra : Anet

Dato : 13-12-01 19:44

Hej

Er der nogen af Jer der ved hvor man evt. kan lære at massere hesten
rigtigt? Er der kurser eller hvordan?

hilsen

Anet>

Fra : PiaR

Dato : 13-12-01 21:12

Her kan du læse om uddannelsen

http://www.axelsons.dk/hestemassage.html

mvh PiaR

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 14-12-01 10:17

In <9vat61$268d$1@news.cybercity.dk>, Anet wrote:

> Er der nogen af Jer der ved hvor man evt. kan lære at massere hesten
> rigtigt? Er der kurser eller hvordan?

   På Axelsons Institut. i København
http://www.axelsons.dk/hestemassage.html <-- her får man flere
oplysninger om hvordan, hvornår og hvad det koster - men det er alså
dyrt!

--
Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : hestemassage

Dato : 15-12-01 00:04

Hejsa!
Øh, jo...i al beskedenhed, jeg har noget erfaring med hestemassage. Jeg
har i de sidste par år levet af at massere heste, og i sidste nummer af
Hestebladet skrev jeg en artikel, der handler om uddannelsen til og
arbejdet som hestemassør. Hvis ikke du har Hestebladet, har jeg
up-loadet artikelen. Du kan læse den hér:
http://home.12move.dk/~hestemassage/h_b_nov.htm
venlig hilsen
Heidi Pedersen

http://www.kandu.dk/