Skriv adgangskoden....
Fra : Karsten Jensen

Dato : 13-12-01 17:18

Jeg håber at i kan klare endnu et begynder spørgsmål. Hvergang jeg starter
win98 op, kommer der nu en
boks ´"Skriv adgangskoden til netværket". Ligemeget om jeg trykker OK eller
annuler, kommer den altid igen
ved næste opstart. Det er kommet efter jeg har fået sat netværkskort i og
blevet koblet til ADSL. Hvordan får
jeg boksen væk?.

Venlig hilsen

Karsten

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 13-12-01 17:22

Netværksindstillinger.
Der skal man vælge windows logon.

Dvs.
Højreklik på netværkssteder -> tryk egenskaber.,..

Mvh.
Mikael

Fra : Karsten Jensen

Dato : 13-12-01 17:37

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Netværksindstillinger.
> Der skal man vælge windows logon.
>
> Dvs.
> Højreklik på netværkssteder -> tryk egenskaber.,..

Tak for det lynhurtige og effektive svar.

--
Venlig hilsen

Karsten

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 13-12-01 18:12

> Tak for det lynhurtige og effektive svar.

Det var så lidt, det kan være du kan hjælpe mig en dag :)

Mvh.
Mikael