oracle?
Fra : Thomas Nielsen

Dato : 13-12-01 14:37

Hej

Læst på en side om oracle at man kunne downloade 8i mener jeg uden at skulle
register den eller noget som helst.

Skal man normalt ikke bøde en stor pris for at få lov at benytte oracle???

/Thomas

Fra : Henrik Hansen

Dato : 13-12-01 15:54

"Thomas Nielsen" <thomas@websup.dk> wrote:

> [...]
> register den eller noget som helst.
>
> Skal man normalt ikke bøde en stor pris for at få lov at benytte oracle???

Man skal hvis man bruger den til komercielle formål, jeg fik (for et
år siden eller noget) en cd tilsendt fra oracle med tada oracle på,
gratis, såeh, men også man kan dl den fra deres side uden problemer.

--
Henrik Hansen

Fra : Jan Eliasen

Dato : 13-12-01 16:19

Fra : Kim Emax - ayianapa.~

Dato : 18-12-01 23:49

"Jan Eliasen" <eliasen@cs.auc.dk> skrev

> Jo, til kommercielt brug. Du kan hente 9i gratis på
> http://technet.oracle.com

er 9i nemmere at installere end 8.1.7? Jeg kan bare ikke komme i gang... har
2 runinstaller i oracle pakken, når den er pakket ud. Med den ene står den
og hænger og den anden springer bare til kommando prompten igen med det
samme, uden fejl meddelser.

--
Take Care
Kim Emax