Indkøbskurve
Fra : Jes Petersen

Dato : 13-12-01 09:05

Hej

Jeg ved ikke om jeg er i den rigtige gruppe, men jeg prøver.

Jeg kunne godt tænke mig at vide noget mere om "indkøbskurve" på websites.

Kan man købe standardløsninger til rimelige priser eller kræver det en masse
(kostbar) kodning?

På forhånd tak.

Venlig hilsen

Jes

Fra : jopa

Dato : 13-12-01 10:50

"Jes Petersen" skrev bla..
> Jeg kunne godt tænke mig at vide noget mere om "indkøbskurve" på websites.
>
> Kan man købe standardløsninger til rimelige priser eller kræver det en
masse
> (kostbar) kodning?

Ja du kan købe færdigstrikkede løsninger. Priserne varierer vistnok fra ca
4-5 tusind og opefter, så vidt jeg ved.
Gratis butiksløsninger findes også, og jeg skal nok nære mig for at fortælle
dig hvem der har det
Der hvor det kan blive dyrt er hvis ikke du selv kan administrere butikken,
og skal have andre til det.

--

jopa
www.jp-web.dk

Fra : Jes Petersen

Dato : 13-12-01 15:20

"jopa" <admin@jp-web.dk> wrote in message
> [...]
fortælle
> dig hvem der har det
> Der hvor det kan blive dyrt er hvis ikke du selv kan administrere

Ja jeg ved godt at du tilbyder gratis butiksløsninger hvis man er kunde hos
webshop-jylland men det er jeg ikke iøjeblikket.
Jeg var inde og checke dine demo butikker - det så godt ud.

Kan den butik du tilbyder gratis, flyttes til hvilken som helst bruger? (mod
betaling)

Hvad mener du når du siger administrere butikken? Er det kodning eller
håndtering af salget?

Venlig hilsen

Jes

Fra : jopa

Dato : 13-12-01 16:18

"Jes Petersen" skrev bla...

> Hvad mener du når du siger administrere butikken? Er det kodning eller
> håndtering af salget?

Svaret er sendt til dig da dette ikke er rette forum for reklame