Problemer med installation af Windows. Mås~
Fra : Anders Lunde

Dato : 12-12-01 18:12

Fra : Lars Winge

Dato : 12-12-01 18:55

Er diskene sat rigtigt op (Master/Slave)?

Har du prøvet at nøjes med at have kun den ene disk på og så vente med den
anden, til installationen er oppe at køre?

Ved een disk:
Har du prøvet at oprette en ekstra partition (D-drev), kopiere filerne fra
din Windows-CD ind og installere fra disken?

Det har hjulpet mig flere gange gennem tiden, når installationen fra CD
crasher gang på gang. Du kan jo altid slette partitionen igen og så sætte
den anden disk på bagefter.

Lars W

"Anders Lunde" <jnkNOSPAM@lundenet.dk> skrev i en meddelelse
> Efter at have formateret min harddisk, har jeg forsøgt at installere
Windows i

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 12-12-01 20:34

> [...]
anden
> VxD dynamisk kædefejl, eller skriver Windows Beskyttelsesfejl.

Jeg mindes at have set noget lign. et par gange.

Hver gang har jeg løst det ved at formaterer harddisken og lægge
systemfilerne over på c-drevet så den kan boote på det.

Herefter har jeg bootet på c-drevet og hoppet til cd'en og kørt
installationen, med success.

Claus