Ingen CD-rom dreve i Windows2k ....
Fra : PhMagic

Dato : 12-12-01 16:59

Hejsa

Jeg ved ikke lige hvad der er sket! men jeg kan ikke se mine dreve lige
pludselig i windows2k. Hvis jeg booter med en diskette i dos virker de fint.
Hvis jeg går ind i
enhedshåndtering så er der et gult udråbstegn ud for begge cd-rom dreve...

hvorfor ?

MVH
Danni

Fra : Martin Petersen

Dato : 12-12-01 17:11

Har du installeret Easy CD Creator fornylig?

- Martin

Fra : PhMagic

Dato : 12-12-01 17:32

ja det har jeg! hvad kan jeg gøre.... jeg har afinstalleret det, men det
hjælper ikke!

MVH
Danni

Fra : Madsen

Dato : 12-12-01 18:17

"PhMagic" <dphilipsen@mail.dk> skrev:

> ja det har jeg! hvad kan jeg gøre.... jeg har afinstalleret det, men det
> hjælper ikke!

<http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q270008>

Madsen.

Fra : Martin Petersen

Dato : 12-12-01 18:19

Du skal ind i registreringsdatabasen og fjerne nøglerne "UpperFilters" &
"LowerFilters" fra denne streng:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11C
E-BFC1-08002BE10318}

Bagefter genstarter du..

Så skulle det gerne virke....

- Martin

PS: Det er altid en god ide at tage en backup af registreringsdatabasen, før
man roder med den.