Artikkel i Datatid...
Fra : Søren C. Fischer

Dato : 12-12-01 15:15

[ironi ON]
Argghhh - manden der har skrevet artiklen om webhotel i det seneste nummer
af Datatid gør opmærksom på at MySQL ikke kører på en Windows platform....!

Jeg kører Win2000 + Apache + PHP + MySQL !!!

Holder det så op med at virke ?????
[ironi OFF]

MAGE til talentløs artikkel!

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/scf

Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 12-12-01 16:25

> [...]
> af Datatid gør opmærksom på at MySQL ikke kører på en Windows
platform....!

> Jeg kører Win2000 + Apache + PHP + MySQL !!!

Jeg har aldrig taget Datatid særlig seriøst. Jeg har set rigtig mange
artikler i det blad, som direkte siger noget forkert.

Mvh Stig

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 13-12-01 10:16

"Stig Nørgaard Jepsen" <stigen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har aldrig taget Datatid særlig seriøst. Jeg har set rigtig mange
> artikler i det blad, som direkte siger noget forkert.

Me neither - men jeg køber det fra tid til anden for at bladre i et kulørt
EDB-magasin...

At tænke sig at man kan snige en SÅ forkvaklet artikkel i trykken

Fra : Claus O

Dato : 14-12-01 11:28

"Søren C. Fischer" <soren@fischer-streton.dk> wrote

> At tænke sig at man kan snige en SÅ forkvaklet artikkel i trykken

Er artiklens forfatters email ikke nævnt?
Du kunne da sende et link til denne tråd (så skal vedkommende
selvfølgelig lære at opsætte news, men så kunne de jo lave en
spændende artikel om dette senere........)
Claus

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 14-12-01 11:35

"Claus O" <clausolsen@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> selvfølgelig lære at opsætte news, men så kunne de jo lave en
> spændende artikel om dette senere........)

Svjh er han kun nævnt med navn, og ikke email.
Og nej, forhåbentligt skal den mand ikke skrive om usenet også
.....forhåbentligt skal han slet ikke skrive mere om EDB-relaterede emner
*GG*