Køleslynge til skulder... Købes Hvor ???
Fra : afroman

Dato : 12-12-01 14:20

Jeg har en søster der har piskesmæld, og har haft en del problemer med
skulderen også.... På sygehuset fik hun nedkølet sin skulder med en slags
ismaskine hvor vandet cirkulerede i en slags slynge. Men det kære hjelpsomme
hospital kunne ikke oplyse hvor de købte den, og de havde ikke tid til at
finde ud af sådan noget, og de lånte den forøvrigt heller ikke ud(Horsens
sygehus). Men jeg ved kun at mærket på maskinen var "Aircon" , men jeg har
søgt internettet tyndt men kan ikke finde noget firma med dette navn.... Kan
nogle hjælpe med informationer, eller hvor jeg kan købe denne køleslynge ???

Venligst Kim

Fra : Lotte M

Dato : 12-12-01 14:49

"afroman" <kim_Afro@hotmail.com> skrev:

> Jeg har en søster der har piskesmæld, og har haft en del problemer med
> skulderen også.... På sygehuset fik hun nedkølet sin skulder med en slags
> ismaskine hvor vandet cirkulerede i en slags slynge.

Jeg tror ikke det er hensigtsmæssigt selv at eksperimentere med
kuldeterapi.

Din søsterss praktiserende læge vil sikkert gerne lave en henvisning
til en fysioterapeut, der har erfaring med behanndlig af piskesmæld.

God bedring til din søster
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk

Fra : afroman

Dato : 12-12-01 15:11

> Jeg tror ikke det er hensigtsmæssigt selv at eksperimentere med
> kuldeterapi.

Det er ikke til behandling, men bare for at dulme smerterne... Det var det
forkerte navn på maskinen jeg havde fået oplyst, fabrikanten hedder
"cryoycuff"

> Din søsterss praktiserende læge vil sikkert gerne lave en henvisning
> til en fysioterapeut, der har erfaring med behanndlig af piskesmæld.

Hun går til fys. behandling 2-3 gange om ugen, bare for at holde smerterne
nede....

> God bedring til din søster

Mange tak....

Venligst Kim

Fra : Leonard

Dato : 12-12-01 15:34

"Lotte M" <info@lotte-m.dk> skrev:

>Din søsterss praktiserende læge vil sikkert gerne lave en henvisning
>til en fysioterapeut, der har erfaring med behanndlig af piskesmæld.

Piskesmæld er ikke omfattet af vederlagsfri fysioterapi.
Hvilket ikke udelukker en henvisning, det giver bare en egenbetaling.

--
Thomas Leonard Gertz - Næstformand i Paraplegikerkredsen
Brug tilgængelighedsbasen på http://paraplegi.dk/

Fra : afroman

Dato : 17-12-01 21:40

> Piskesmæld er ikke omfattet af vederlagsfri fysioterapi.
> Hvilket ikke udelukker en henvisning, det giver bare en egenbetaling.

Tak , det ved jeg , hun bruger en formue på bare at holde ud at stå op og
passe sine egne børn....

Kim

Fra : Karsten Jensen

Dato : 20-12-01 09:32

On Wed, 12 Dec 2001 14:48:50 +0100, "Lotte M" <info@lotte-m.dk> wrote:

Lotte, jeg kan ikke sende mails til dig. Det ser ud som du har noget
liggende på din server der fylder meget. Jeg får denne besked:

----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<info@lotte-m.dk>

procmail: Skipped "."
procmail: Quota exceeded while writing "/var/spool/mail/lotte-m" 550
<info@lotte-m.dk>... Can't create output

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 20-12-01 14:02

Karsten Jensen skrev:

>Lotte, jeg kan ikke sende mails til dig. Det ser ud som du har noget
>liggende på din server der fylder meget. Jeg får denne besked:

Åsse mej.
--
Kaj Svenningsen (Behandl dig selv som du vil behandles af andre)

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Lotte M

Dato : 22-12-01 15:03

"Karsten Jensen" <k-j@post6.tele.dk> skrev

> Lotte, jeg kan ikke sende mails til dig. Det ser ud som du har noget
> liggende på din server der fylder meget. Jeg får denne besked:

Problemet skulle være løst nu

Glædelig jul *<]
--
Lotte M