NS 6.2 download
Fra : Morten Vahlkvist

Dato : 12-12-01 08:57

Hej

ER der nogen som har erfaring med at downloade NS6.2 på en computer for
derefter at kopiere filerne over til en anden computer og installere
derfra (26mb er meget at hente via modem, og når man nu har en god
forbindelse på arbejde ...)

MVH
Morten

Fra : Joergen Ramskov

Dato : 12-12-01 10:00

Morten Vahlkvist wrote:

> [...]
> derefter at kopiere filerne over til en anden computer og installere
> derfra (26mb er meget at hente via modem, og når man nu har en god

Du kan hente hele browser installationen fra www.evolt.org - de har et

såkaldt "browser archive".

--
Joergen Ramskov - Folding for the Cause!
http://teameggroll.com

Fra : Brian Elmegaard

Dato : 12-12-01 10:55

Joergen Ramskov <t74fdbg001@sneakemail.com> writes:

> Du kan hente hele browser installationen fra www.evolt.org - de har et
> såkaldt "browser archive".

Eller også kan du bruge mozilla. Hent 0.9.6 på
http://www.mozilla.org. NS6.2 bygger på moz 0.9.4, og jeg har ikke
lagt mærke til noget fra NS jeg savner i moz.

--
Brian (remove the sport for mail) http://www.rk-speed.dk
http://fiduso.dk http://sunsite.auc.dk/dk-tug \TeX, tak.

Fra : Joergen Ramskov

Dato : 12-12-01 11:28

Brian Elmegaard wrote:

> Eller også kan du bruge mozilla. Hent 0.9.6 på
> http://www.mozilla.org. NS6.2 bygger på moz 0.9.4, og jeg har ikke
> lagt mærke til noget fra NS jeg savner i moz.

Korrekt - benytter den selv som min primære browser, m.m. - det dejlige
er at når der er gået lidt mere end en månedstid, så kommer der en ny
release der med stor sandsynlighed er endnu bedre end den man har.