MOBILIX - hvad kan de??
Fra : Anders Duedahl

Dato : 11-12-01 23:06

Hej drenge!

Jeg er lige flyttet, og skal til at bestille en fast foprbindelse.
Jeg synes at Mobilix lyder fornuftig, men jeg har hørt temmelig meget
skidt om dem både mht. leveringstid samt at forbindelsen skulle være
yderst ustabil.

Er der nogen som har erfaringer med Mobilix? - Jeg er også åben
overfor anbefalinger af andre selskaber (dog vil jeg helst gerne undgå
TDC's rædselsregime)

På forhånd tak for hjælpen!

Mvh Anders

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 12-12-01 03:35

"Anders Duedahl" <anders@vittig.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som har erfaringer med Mobilix? - Jeg er også åben
> overfor anbefalinger af andre selskaber (dog vil jeg helst gerne undgå
> TDC's rædselsregime)

Prøv også at kikke på www.sonofon.dk under erhverv...Der findes det der
hedder FWA som sonofon OGSÅ sælger til private(selvom det ligger under
erhverv). Jeg har selv deres 1024/512(den de på deres hjemmeside kalder
1024/256) og det kører ganske fint...Koster 529kr pr mdr og 399kr i
oprettelse...Prøv at sammenligne med ADSL og du vil finde ud af at en
1024/512 linje SAGTENS kan klare sig blandt ADSL
Hvis du vil vide mere om FWA så prøv at tage et kik i
news://dk.db.internet.udbydere da der er en del indlæg der og desuden kører
det ikke hjemme i en xDSL gruppe

MVH
Thomas

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 12-12-01 09:01

> Jeg er også åben
> overfor anbefalinger af andre selskaber (dog vil jeg helst gerne undgå
> TDC's rædselsregime)

Tiscali og Cybercity er da en overvejelse værd. Min favorit er Tiscali. Der
kan du designe din linie, præcis som du vil have den (112 forskellige
muligheder).

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-12-01 11:48

Anders Duedahl skrev:

>Jeg er lige flyttet

3 gange på så kort tid?

> [...]
>Jeg synes at Mobilix lyder fornuftig, men jeg har hørt temmelig meget
>skidt om dem både mht. leveringstid samt at forbindelsen skulle være

Måske et kig på
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=13038 som en
anden lige har postet ville være en idé...

Overskrift: "Orange dropper internet og fastnet"

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.