MOBILIX: er de kommet ud af starthullerne?
Fra : Anders Duedahl

Dato : 11-12-01 23:06

Hej drenge.

Jeg er lige flyttet og skal til at bestille fastnet.
Jeg synes at Mobilix lyder fornuftige, men jeg har hørt at ventetiden
er ulidelig samt at forbindelsen er meget ustabil......
Er dette rigtigt? - og hvis, kan du så anbefale andre? - jeg vil gerne
slippe for TDC's rædselsregime, men ellers er jeg åben for forslag!

På forhånd tak for hjælpen.
Mvh Anders

Fra : Anders Lybecker

Dato : 12-12-01 11:32

> [...]
> Er dette rigtigt? - og hvis, kan du så anbefale andre? - jeg vil gerne
> slippe for TDC's rædselsregime, men ellers er jeg åben for forslag!

Jeg har selv Orange, og vil ikke anbefale det.

Servicen er næsten ikke eksisterende, jeg har i hvert fald ikke mødt en
supporter, der vidste hvad de snakkede om endnu! Og jeg har kun ringet til
dem omkring 30 gange! :-/

Stabiliteten er stadig et problem, selv om det er blevet bedre.

Korte facts om Orange ADSL Plus:
- Tecom routeren understøtter ikke VPN.
- Tecom routeren larmer (konstant høj frekvens lyd)
- Støj på telefon linien

Hilsen
Anders

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-12-01 17:08

"Anders Lybecker" <anders(SPAMFILTER)@lybecker.com> wrote in message

> - Tecom routeren larmer (konstant høj frekvens lyd)

Vel en fejl i routeren?

> - Støj på telefon linien

Vel din egen fejltilslutning af delefilter?

Fra : Per Thomsen

Dato : 12-12-01 15:36

> [...]
> Er dette rigtigt? - og hvis, kan du så anbefale andre? - jeg vil gerne
> slippe for TDC's rædselsregime, men ellers er jeg åben for forslag!

Det med TDC forstår jeg godt. Jeg har privat haft Orange i ca 1/2 år, de 2
sidste måneder har det kørt upåklageligt.
Jeg havde nogle tekniske problemer, som den 1. supporter ikke kunne klare,
men blev ringet op af en gut der virkelig vidste hvad han snakkede om, og
fik løst problemet.

Per

Fra : Arwit Pan-ararm

Dato : 13-12-01 18:04

"Anders Duedahl" <anders@vittig.dk> wrote in message

> [...]
> Er dette rigtigt? - og hvis, kan du så anbefale andre? - jeg vil gerne
> slippe for TDC's rædselsregime, men ellers er jeg åben for forslag!

Hej Anders

Jeg har Orange/adsl. Jeg er nok en af de heldige. Jeg har kun haft få problemer
med min forbindelse.
Jeg vil gerne anbefale Orange/adsl. De problemer jeg har haft har de ikke tøvet
med at give kompensation.
Men det vigtigste er forbindelsen som jeg har oplevet hurtigt, dog har der
været lidt nedbrud på adsl. Men det kan jo ske ....

MVH

Arwit Pan-Ararm

--
Posted from [194.239.194.210]

Fra : Simon Skals

Dato : 13-12-01 18:06

It seems Arwit Pan-ararm wrote:
>Jeg vil gerne anbefale Orange/adsl. De problemer jeg har haft har de ikke tøvet
>med at give kompensation.

Anbefalinger eller ej, Orange har indstillet salget af ADSL.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Deaster

Dato : 13-12-01 20:12

--
"Arwit Pan-ararm" <arwit@thaipan.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men det vigtigste er forbindelsen som jeg har oplevet hurtigt, dog har der
> været lidt nedbrud på adsl. Men det kan jo ske ....

Du må dog nok snart på markedet igen da Orange indstiller deres fastnet og
adsl, og så kan jeg kun anbefale CC.

Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig
selv og ikke Microsoft.