hvor lang tid teger det?
Fra : Jeppe

Dato : 11-12-01 21:32

Hej jeg vil lige spørge om der er nogle der kan fortælle hvor lang tid det
ca. tager at lave en lille god hjemmeside.

Hilsen jeppe

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 12-12-01 14:16

4 dage, 7 timer, og 11 minutter (plus/minus)

Fra : Michael Peo

Dato : 12-12-01 14:47

aaarh.. Henrik, det ved du jo godt ikke er helt rigtigt.
...ikke 11 min. men 19...

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 12-12-01 18:55

Det må da være fordi du hele tiden skal hjælpe os andre at
Du er SÅ langsom Michael ;-b