extra tastatur+mus
Fra : jørgen

Dato : 11-12-01 21:14

Er det muligt at sætte et extra tastatur + mus til samme stik til brug til
evt tv out i stuen

Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 11-12-01 21:55

jørgen <christiansen@has.dk> skrev i en
> Er det muligt at sætte et extra tastatur + mus til samme stik til brug til
> evt tv out i stuen

Hvis din PC understøtter USB, kan det ene tastatur/mus være et almindeligt
imens nr to kan være USB. Derved vil begge virke samtidigt. Jeg har selv en
løsning kørende, hvor jeg har forlænget USB kablet vha. 15 meter twisted
pair kabel, men billedkvaliteten på TV er ikke lige til 8 timers
tekstbehandling (jeg har IKKE et 50K flatscreen 55" tv

Jørn