Spørgsmål om alcatel OT501
Fra : mr_allen

Dato : 11-12-01 19:32

Er der nogen i danmark som kan fjerne den Simlock Telia har på de telefoner,
de sælger sammen med Røde Kors?

Telefonen er en:
Alcatel One Touch 501
software V. 124

Det der sker, når man tænder den med et andet simkort i, er at den beder om
en Nettverkskode.

spørgsmål kan stilles til mig på email eller ICQ.

--
Regards

mr_allen

http://www.decan.org
ICQ# 8727683
Remove capital letters in email..

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 12-12-01 00:04

On Tue, 11 Dec 2001 19:31:43 +0100,
mr_allen <mr_allenX@decanX.org> wrote:
> [...]
> en Nettverkskode.
>
> spørgsmål kan stilles til mig på email eller ICQ.

Der er ingen der har svaret mig. Så jeg venter på en
nummerportering, og leger p.t. med telefonen på et
Telia Cash kort (100 kr for startpakke med 100 kr taletid).

Fra : Mr_Allen

Dato : 12-12-01 04:36

Ok, jeg kunne under ingen omstændigheder finde på at blive Telia-Kunde, så
hellere vente et halvt år, med at bruge telefonen...

Men, held og lykke til dig, det kan du vist ikke høre for meget.....

Fra : Jens Karstoft

Dato : 12-12-01 16:39

Hejsa,

Du kan netop fra dags dato få din Alcatel 501 v124 låst op hos os. Se evt.
mere på www.unlockzonen.dk

Mvh
Jens Karstoft
www.unlockzonen.dk

mr_allen <mr_allenX@decanX.org> skrev i en
nyhedsmeddelelse:TfsR7.30$BX3.15574040@news.orangenet.dk...

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 13-12-01 20:58

On Wed, 12 Dec 2001 16:39:18 +0100, "Jens Karstoft"
<jens@unlockzonen.dk> wrote:

>Hejsa,
>
>Du kan netop fra dags dato få din Alcatel 501 v124 låst op hos os. Se evt.
>mere på www.unlockzonen.dk

Jeg kan se at I på siden har flere billeder af Ericsson T65 - kan I
unlocke den? (Den står ikke på listen)

--
/Jesper Rasmussen
OBS: Remove -NOWAY- before replying!

Fra : Jens Karstoft

Dato : 13-12-01 23:12

Hej Jesper,

Nej, desværre kan ingen af Ericssons T6x unlockes endnu. Der kommer nok også
til at gå noget tid før det kan lade sig gøre, da serien er så ny..

Mvh
Jens Karstoft
www.unlockzonen.dk

Jesper Rasmussen <jr-lbk@-NOWAY-mail1.stofanet.dk> skrev i en