Flash går ned når jeg trykker F12
Fra : Teis Draiby

Dato : 11-12-01 19:23

Godaften,
min Flash 5.0 går næsten konsekvent ned hver gang jeg trykker F12 for at
publisere min Flash-film.
Er der nogen der har en idé om hvad årsagen er. Jeg kender andre der har
samme problem.
Jeg har selv en mistanke til Norton Antivirus.
Når jeg trykker "Publish" fra "Publish Settings" menuen, går programmet ikke
ned!

Teis

Fra : Søren Bjerrum

Dato : 03-01-02 18:17

Har præcis samme irriterende problem
Jeg bliver sindssyg - hjælp

VH

Søren Bjerrum
www.mijau.dk

Fra : Teis Draiby

Dato : 03-01-02 21:04

Det lader ellers ikke til at være et almindeligt problem, taget antallet af
posteringer i denne tråd i betragtning.

Hilsen Teis & godt nytår

Fra : Michael Peo

Dato : 07-01-02 09:40
Fra : Søren Bjerrum

Dato : 07-01-02 10:09

Jep den er go´
Jeg har win ME og det er sikkert derfor.
Hvad det helt præcis er de mener man skal gøre i den technote forstår jeg
ikke helt, men det er nok mig som er lidt flad pandet
Hvis andre skulle have det samme problem, kan jeg sige, at det jeg gør for
at undgår crash, er at jeg ikke lukker min Browser mens jeg arbejder. Så
klare man skærende ind til man alligevel kommer til at lukke af gammel vane.

Søren
www.mijau.dk