Armstøtte.
Fra : f00ge

Dato : 11-12-01 11:47

Skulle der være nogen her, der ved, hvor man kan købe de her armstøtter.?

Dem, man spænder på bordet, for at støtte den hånd, man bruger til musen.
Altså ikke en håndledsstøtte, men til selve underarmen.

Fra : ulf westergaard

Dato : 11-12-01 12:59
Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 11-12-01 19:02

Det er da ikke andet end plade man skruer på bordet!?!

Så kan man da selv lave det med en skruetvinge og et skærebræt. Det har jeg
faktisk set en bruge til et netparty :)

-The Baptizer
www.area42.dk
Følg med i internet julekalenderen Lille Per og Netpiraterne
http://www.area42.dk/lilleper.asp

Fra : Rikke Steinhauer

Dato : 11-12-01 20:55

> [...]
musen.
> Altså ikke en håndledsstøtte, men til selve underarmen.

Jeg har lige købt to. Det er et dyr men god investering. Alle de
spændinger
jeg havde i skuldre og nakke er helt væk nu.

Jeg har desværre ikke en link mere men her er addressen :

Ergoshop og Headset Shop
Prinsesse Maries Allé 11
1908 Frederiksberg C

Rikke