URL fra IFRAME
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 11-12-01 09:50

Jeg har en side med en IFRAME på, og på nogle tidspunkter skal jeg kunne
finde ud af, hvor indholdet af min IFRAME kommer fra. URL i min IFRAME er
altid sat sammen af to værdier (querystrings), "pfix" og "dir". Et eksemple
er dette:

https://www.somedomain.com/files/virDrive.asp?
pfix=XFxtaW1lclxyZWcmVjhlkdGVkJFxqc1xjkfeSBkb2N1bWVudHM%
3D&dir=XE15IFdlYnfgsNcX3Z0aV9wdfgdnQ%3D

Jeg vil gerne kunne trække disse to værdier ud og arbejde lidt med dem ...
men jeg kan ikke rigtigt få det til at virke. Jeg har prøvet med forskellige
anvendelser af parent.<IFRAME-NAME>.location ... men uden rigtig held.

Hvad gør jeg ?

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Gad vide hvor lang tid der går, inden danskerne
finder ud af, at de har købt katten i sækken til valget ...

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 11-12-01 10:42

Jesper Stocholm wrote in

> [...]
> ... men jeg kan ikke rigtigt få det til at virke. Jeg har prøvet med
> forskellige anvendelser af parent.<IFRAME-NAME>.location ... men uden

jeg fandt søreme selv løsningen ...

Man får den samlede querystring fra URL ved

window.location.search.substring(1);

:)