Beslagsmed
Fra : Heidi Høegh

Dato : 11-12-01 06:47

Hej Gruppe

Er der ikke en af jer der kan anbefale en rigtig god smed i Sydsjællands
området ?
Han skal selvfølgelig kunne sit arbejde, men han må også godt kunne levere
en god service.

På forhånd tak

Med Venlig Hilsen
Heidi Høegh

Fra : Niels Stoltze

Dato : 11-12-01 08:22

"Heidi Høegh" <bentogheidi@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> området ?
> Han skal selvfølgelig kunne sit arbejde, men han må også godt kunne levere

Hej Heidi,

Jeg kan på det varmeste anbefale Jan Jensen, Lovvej 4, 4700 Næstved. Tlf.:
55 76 19 45

Han er dygtig og rigtig flink. Men jeg advarer dig, han har altid _meget_
travlt! Fx. skal du ikke regne med, at han ordne noget for dig, før til
næste år...

Mvh,
/Stoltze

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 12-12-01 11:18

In <RwiR7.81$yi2.92579881@news.orangenet.dk>, Niels Stoltze wrote:

> [...]
>
> Han er dygtig og rigtig flink. Men jeg advarer dig, han har altid
> _meget_ travlt! Fx. skal du ikke regne med, at han ordne noget for dig,

   Han henviser pt. til Torben fra Druestrup Beslagsmedie, Haslev - som osse er en
rigtig dygtig smed. Desværre kan jeg ikke huske nummeret :(

--

Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Fr@nk

Dato : 11-12-01 10:02

"Heidi Høegh" <bentogheidi@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Er der ikke en af jer der kan anbefale en rigtig god smed i Sydsjællands
> området ?

Min hest fik sko på af Jan Jensen. Men han har meget travlt, så da den ene
faldt af, havde han ikke tid til at komme. Men han er ok.
Derefter har jeg brugt Ole Jørgensen (tlf. 22 39 34 22 - telefontid 7.00 -
8.00).
Jeg kan ikke klage over Ole Jørgensen, han beskærer kun de heste der har
behov for det, og ikke alle sammen for at tjene ekstra, og som regel har han
mulighed for at komme, inden for de første 14 dage, efter at du har ringet
til ham.

M.v.h.
Chresta
Chresta@tdcadsl.dk

Fra : Heidi Høegh

Dato : 12-12-01 07:14

Hej

Tusind tak til jer begge, det var dejligt med så hurtige svar

Med Venlig Hilsen
Heidi Høegh

Fra : kim ell

Dato : 24-01-02 08:22

hej heidi. jo en som hedder michael olsen fra dragør, hvis det kan hjælpe
dig.han kender sit fag og er udlært og behandler hestene godt, og er ikke
dyr.kh susanne.

Fra : ca

Dato : 24-01-02 09:17

Hej Heidi.

Jeg har hest stående i Hvidovre og den smed jeg bruger hedder Per Andersen,
43963291. Han har en del ansatte og de er dælme dygtige - passer altid
aftalerne. Han har telefontid fra 7-8 om morgenen. Hvis du ringer, så hils
fra Manhattan fra Stevnsbogaard.

Knus Lotte

Fra : Heidi Høegh

Dato : 25-01-02 08:53

Hej Susanne og Lotte

Tusind tak for jeres svar

Jeg har i mellem tiden fundet en beslagsmed, hun hedder Dorthe Nielsen og er
virkelig god. Kan sit håndværk og yder en rigtig god service.
Kan varmt anbefale hende.

God weekend til alle to og firbenede

Heidi Høegh