netexpress uden teleabb.
Fra : Thoimas

Dato : 10-12-01 23:46

hej Ng!
Jeg kan huske noget med en diskotion for et godt stykke tid siden om man
kunne bestille adsl hos tdc uden telefonabb. Men jeg kan ik huske hvad i
fandt ud af. Det jeg vil bestille er netxpress.

Mvh Thomas

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 11-12-01 08:59

"Thoimas" <thomasrichter@wanadoo.dk> wrote in message
> [...]
> kunne bestille adsl hos tdc uden telefonabb. Men jeg kan ik huske hvad i
> fandt ud af. Det jeg vil bestille er netxpress.

Well

Diskussionen kørte for lang tid siden om at TDC begrænsede købere/brugere
til at have abonnement hos TDC, hvilket er forkert (dette var for Pro@ccess)

Produktspecifikationen for både NetExpress og Pro@ccess er at der skal
bruges en access point til at tilslutte linjen hos kunden. Her er der tale
om enten en PSTN eller ISDN linje.

Hvis brugeren ikke har sådan én i forvejen, skal der oprettes sådan en
linje. Omkostningerne herved afholdes af kunden selv. Dette gælder også
abonnementsudgiften.

--
Bjarke Andersen