HP LaserJet 6L - Æder 3-4 papirer ad gange~
Fra : Thomas Voller

Dato : 10-12-01 23:31

Hejsa NG.

Jeg har en god gammel HP LaserJet 6L, der desværre er ved at være lidt
slidt. Den kører 3-4 papirer igennem printeren samtidig, selv om jeg kun
skriver en enkelt side ud. Den "fanger" altså 3-4 papirer ad gangen, selv om
den kun burde "fange" et enkelt.

Det er altså et mekanisk problem, ikke et softwareproblem. Kan man gøre
noget ved det?

Mvh. Thomas.

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 11-12-01 00:01

"Thomas Voller" <voller@voller.dk> skrev

> Det er altså et mekanisk problem, ikke et softwareproblem. Kan man gøre
> noget ved det?

Ja - det er nemt og gratis
Gå ind på HPs hjemmeside - direkte link
http://195.92.173.150/en/HP_request_product.asp og bestil en gratisk
Separation Pad til din printer. Leveringstiden er ca. 3 uger.

mvh
Peter

Fra : Thomas Voller

Dato : 11-12-01 14:35

> Gå ind på HPs hjemmeside - direkte link
> http://195.92.173.150/en/HP_request_product.asp og bestil en gratisk
> Separation Pad til din printer. Leveringstiden er ca. 3 uger.

Det lyder da perfekt. Det kigger jeg nærmere på, tak for hjælpen.

/voller.