koverteing af netexpress til boomtown
Fra : Lars B.

Dato : 10-12-01 22:38

Jeg har en 128/256 netexpress ADSL, som jeg overvejer at konvertere til
en boomtown forbindelse. Men .....

Jeg har skøjtet rundt på både boomtown's og netexpress hjemmesider for at
finde ud af om hvad det vil koste mig at skifte. Skal jeg betale ofr
oprettelse og havd ved jeg, når det bare drejer sig om at opgradere en
eksisternede forbindelse ?? Jeg har jo alt hvad der skal bruges af
hardware i forevejen, og skille filter og så videre er og installeret, så
det eneste tdc vel faktisk skal gøre at at opgradere min forbindelse på
centralen.

Noget som jeg har forstået faktisk kan gøres fra support afdelingen. Det
snakkede en tekniker fra support i hvertilfald om da der i starten var
problemer med min netexpress forbindelse.

Hvem ved noget ?? nogen der allerede har konverteret fra Netexpress til
Boomtown ???
--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Simon Skals

Dato : 11-12-01 01:04

It seems Lars B. wrote:
>Hvem ved noget ?? nogen der allerede har konverteret fra Netexpress til
>Boomtown ???

Jeg har to gode forslag, som er bedre end den fremgangsmåde, du
har valgt:

1) ring til TDC
2) spørg i TDC's interne gruppe tele.internet.adsl

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 11-12-01 09:56

Simon Skals <spam@gid.dk> wrote in message

> Jeg har to gode forslag, som er bedre end den fremgangsmåde, du
> har valgt:
>
> 1) ring til TDC
> 2) spørg i TDC's interne gruppe tele.internet.adsl

Og når du har fået svar på dit spørgsmål, må du da gerne skrive svaret her,
nu du har lavet tråden.

Mvh HAA.
www.ultraviking.dk/disclaimer