Mystisk DDR ram
Fra : Preben Lind @ Roskil~

Dato : 10-12-01 22:43

Hej gruppe,

Har netop modtaget mit bestilte 8KHA+ Mb samt 256 Mb Apacer DDR ram,meen her
kommer tvivlen/spørgsmålet: Hvordan kan jeg se, at det er Apacer ram jeg har
fået, der står ikke noget navn på modulet, chip'ene er NANYA NT5DS16M8AT -
7K og på printet står der KO - 6393 på den ene side og 94V-0 på den anden
side.

Nogle der kan give mig et hint om fabrikatet ??

--
Venligst

Preben Lind (Roskilde)

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 10-12-01 22:49

"Preben Lind @ Roskilde" <preben.ling@get2net.dk> skrev

> Nogle der kan give mig et hint om fabrikatet ??

Apacer bruger chips fra bl.a. Nanya. - en meget anerkendt japansk
Ram-producent. (http://www.nanya.com/) - Det fremgår også af Apacers
hjemmeside. Printet laver Apacer selv. Der har på alle de apacer-moduler
jeg har set siddet et klistermærke på, med Apacers logo.

mvh
Peter

Fra : Kim Thomsen

Dato : 11-12-01 07:49

"Preben Lind @ Roskilde" <preben.ling@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> side.
>
> Nogle der kan give mig et hint om fabrikatet ??

De to stænger med SD-ram jeg har fra Apacer er tydeligt mærket med deres
firmanavn.
Mvh Kim Thomsen

Fra : Henning B.

Dato : 11-12-01 19:58